سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلا تولید محتوا چیست ؟

اصلا تولید محتوا چیست ؟ یک تولید کننده محتوا دقیقا چه کار میکند ؟- حداقل 2 بار بخوانید

من مطمئنم که «تولید محتوا کاری بسیار پولساز و آینده دار است! » و « غیر ممکن است تولید محتوا بلد باشید و در بدترین شرایط ممکن درآمد ماهانه ی میلیونی نداشته باشید! » و… هزار و یک جمله شبیه اینها می توانیم در مورد مزایای تولید محتوا بگوییم ، اما مشخصا تا زمانی که ندانیم تولید محتوا چیست ؟ چگونه می توانیم از تولید محتوا پولسازی کنیم یا به یک فرد مشهور و برند در تولید محتوا تبدیل شویم ؟!

پس اگر شما به تازگی عبارت تولید محتوا به گوش تان خورده است و یا یک تازه وارد در تولید محتوا هستید شاید اصلا ندانید که مفهوم واقعی تولید محتوا چیست ؟

و مشخصا تا زمانی که ندانید تولید محتوا چه چیزی هست و چه چیزی نیست  بازی پولسازی از تولید محتوا را 3-0 باخته اید!

اصلا تولید محتوا چیست ؟

این روزها همه به نوعی در حال تولید محتوا هستند . شما چه طور؟

خانمی خانه‌دار هر روز در اینستاگرام عکس های غذاهایش را منترش میکند و در مورد نحوه پت آنها برای مخاطبانش کپشن می گذارد ، نوجوانی که عشق موسیقی رپ دارد، درباره گروه‌ها و خواننده های رپ مورد علاقه‌اش در شبکه های اجتماعی پُست می‌گذارد،  یک سخنران مشهور از تجربه اش در فن بیان و سخنوری میگوید ، استاد فیزیک یا شیمی یک مدرسه آموزش هایش را برای شاگردانش منتشر میکند ، یک دکتر مغز و اعصاب از تجربیاتش در عمل جراحی مغز برای بیمارانش میگوید و خاطرات روزهای سخت پزشکی را برای مخاطبانش به اشتراک میگذارد ، پسری چادر سر میکند و ویدئو ضبط میکند و دیگران را می خنداند و تبدیل به یک اینفلوئنسر میلیاردر اینستاگرامی میشود ، کسب و کاری برای معرفی برندش مسابقه ای راه می اندازد و از مخاطب دعوت میکند تا با شرکت در این مسابقه جایزه های باور نکردنی ببرد، موسسه خیریه ای برای جذب افراد خیر و کمک های مردمی گزارشی از کودکان بی سرپرست و کارهای خیزخواهانه اش منتشر میکند،  …

پس همه ما به نوعی در طول روز در حال تولید محتوا و انتشار آن هستیم ، اما کسی از بین ما می تواند موفق و پولساز شود که بتواند مخاطب بیشتری جذب کند و مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد.


تولید محتوا چیست ؟

چرا باید دقیقا بدانیم تولید محتوا چیست ؟ !

تا وقتی ندانیم تولید محتوا چیست قطعا درک درستی از بازاریابی محتوا نخواهیم داشت ،هیچ شناختی از چگونگی درگیر کردن مخاطب هدف نخواهیم داشت و در نهایت  هم بازی را به رقبا واگذار میکنیم و شکست خورده به غار تنهایی و افسردگی خودمان می رویم .

دانستن ارزش تولید محتوا در دنیای آنلاین امروز با دانستن این که دقیقا چه چیزی تولید محتواست اتفاق می افتد.

بله! تا زمانی که  کسی یا چیزی را درست نشناسیم هیچ وقت به ارزش واقعی اش پی نخواهیم برد.

استاد ذنی در کوهستان زندگی می کرد

 

روزی جوان کوه نوردی که راه را گم کرده بود به نزد او آمد و پرسید : استاد! راه قله کوه از کدام طرف است؟

پیرمرد لبخندی زد و در پاسخ گفت : این کوهستان چه زیباست . سالک گفت : من که از کوه نپرسیدم ، از راه قله کوه پرسیدم . پیر گفت : جوان، تا ماورای کوه را در نیابی نمی توانی راه را بیابی .

تولید محتوای حرفه ای به ما کمک میکند که بِرند شویم و دیده شویم

همه ما عاشق دیده شدن هستیم!

 تصور کنید یک سخنران انگیزشی هستید و با کلی ذوق و شوق به بالای سن رفته اید و می خواهید یک سخنرانی عالی برای مخاطبین ارائه بدهید .

اما هنوز جمله اول شما از زبان تان بیرون نیامده است که نیمی از جمعیت سالن خالی می شود !

حس از این بدتر هم مگر داریم ؟!

شما چندین ماه تمام برای ارائه این سخنرانی کار کرده اید . از تفریح و لذت های زیادی زده اید تا مطالب با ارزشی برای این سخنرانی پیدا کنید …

در این لحظه انقدر گرفتار جنگ داخلی در درون خودتان می شوید که بقیه سخنرانی را هم از دست می دهید و زمانی به خودتان می آیید که از این همه فشار روی تخت بیمارستان زیر سرم هستید!

سفارش تولید محتوا هم چیزی شبیه سخنرانی است!

قطعا هیچ کدام از ما دوست نداریم همچین حالی را تجربه کنیم . نیمه رها کردن محتوا توسط مخاطب و بستن صفحه هم چیزی شبیه این حال برای نویسنده یا تولید کننده محتواست . پس برای اینکه همچین حسی را هیچ وقت تجربه نکنید باید تولید محتوا را به شکل حرفه ای انجام دهید .

آموزش تولید محتوای جذاب

در تولید محتوای وب سایت چه کار کنیم که مخاطب محتوا را بخواند ؟ ( 8 راه کار )

4 راهکار تولید محتوای وب سایت برای اینکه مخاطب روی علامت ضربدر بالای صفحه کلیک نکند و صفحه شما را نبندد!

پس به عنوان یک تولید کننده محتوای حرفه ای باید بتوانید غیرجذاب ترین و خسته کننده ترین موضوعات را  به بهترین شکل ممکن به خورد مخاطب بدهید و برایش جذاب کنید!

یک داستان واقعی در مورد پاپ کورن و تولید محتوا!

“آرت سیلورمن به پاکتی از پاپ کورن روی میز کارش خیره شده بود و از بویِ بدِ روغنِ قلابی حالت تهوع عجیبی داشت . او محقق یکی از موسسات غیر انتفاعی در CSPI بود و چند سالی بود در این مرکز در خصوص آموزش همگانی تغذیه و آنالیز محصولات خوراکی از لحاظ مضر بودن تحقیق میکرد .

متخصصان تغذیه طبق آخرین یافته های علمی به این نتیجه رسیده بودند که هر فرد در رژیم روزانه مجاز است فقط 20 گرم چربی اشباع در روز دریافت کند و در غیر این صورت سلامتی او ممکن است دچار مشکل شود .

سیلورمن و همکارانش طی بررسی های زیاد و نمونه برداری از پاپ کورنی که در دکه های مستقر در سینماها به فروش می رسید و آنالیز میزان چربی ترانس آنها به این نتیجه رسیدند که میزان چربی اشباع این پاپ کورن ها در یک لیوان کوچک حدود 37 گرم است !!

و این یعنی چربی اشباعی که یک نفر با خوردن یک لیوان پاپ کورن جذب بدنش میشود تقریبا به اندازه 2 روز خوردن غذاهای چرب است .

قطعا افراد کمی در جامعه مفهوم « 37 گرم چربی اشباع » و ضررهای آن را می توانستند درک کنند . پس گفتن این خبر به این صورت هیچ دردی را دوا نمی کرد . و این همان اتفاقی است که در خصوص اکثر توصیه های پزشکی و سلامتی می افتد .

فرض کنید این خبر را به این شکل اعلام میکردند: یک لیوان پاپ کورن معادل 37 گرم چربی اشباع دارد . خب که چی ؟! 37 گرم خوب است یا بد ؟ حتی اگر بد است خیلی بد است یا تا حد قابل قبولی بد است ؟!

پس عبارت « 37 گرم چربی اشباع » یک عبارت بی مفهوم برای بسیاری از افراد جامعه است و جزو جمله هایی است که بدون هیچ تاثیری از این گوش شنیده میشود و از آن گوش در میشود و اتفاقا بیشتر باعث بی تفاوت شدن افراد جامعه میشود چون عبارتی به شدت خشک و دانشگاهی است و برای افراد زیادی از جامعه هیچ جذابیتی ندارد .

اما سیلور من و همکاران به جای گفتن این جملات تکراری، در چند مکان پر رفت و آمد غرفه ای گرفتند و میزی چیدند به این شکل که یک طرف میز یک لیوان پر از پاپ کورن گذاشتند و طرف دیگر یک صبحانه بسیار مفصل چرب شامل ژامبون ، تخم مرغ ، شیر پر چرب و… ناهاری شامل یک ساندویچ همبرگر مک دونالد دوبل ، یک ظرف پر از سیب زمینی سرخ کرده و یک شام مفصل تر شامل استیک گوشت ، همراه با مخلفات سنگین و چند دسر پر چرب و… و با یک طراحی خلاقانه نشان دادند که یک لیوان پاپ کورن چربی مضری معادل این همه غذای چرب دارد !

به نظر شما چه کسی ممکن است بعد از دیدن این پیام سلامتی همچنان زمانی که به سینما میرود باز هم با همان هیجان سابق به سمت دکه پاپ کورن فروشی برود ؟!!”

زمانی می توانید ادعا کنید که یک تولید کننده محتوای حرفه ای هستید که بتوانید کاری کنید که مخاطب شما دیگر هرگز پاپ کورن نخورد !!<\/h3>

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

اما رسیدیم به یک سوال مهم : چگونه تولید محتوا کنیم ؟

1- در تولید محتوا ساده و خودمانی باشید

یکی از اصول اولیه در ماندگاری یک محتوا سادگی آن است . سادگی یک مفهوم به ظاهر ساده و در عین حال اتفاقا پیچیده در تولید محتوا و کپی رایتینگ است . زمانی که شما یک جمله تاثیر گذار چند کلمه ای را منتشر می کنید که احساس مخاطب را قلقلک می دهد و سال ها آن را به یاد می آورد ، شاید از دید افراد غیر حرفه ای این فقط یک جمله ساده چند کلمه ای باشد ولی ممکن است ماه ها یا شاید سالها از عمر خود را صرف رسیدن یا پرورش همین جمله چند کلمه ای کرده باشید

پس قبل از هر چیزی لازم است مفهوم کلیدی یا محوری تولید محتوا ی حرفه ای بر اساس سئو و ایده خودمان را پیدا کنید تا بتوانیم به ساده ترین شکل ممکن آن را به مخاطب ارائه بدهیم .

یکی از کارهایی که یک تولید کننده محتوای حرفه ای باید به خوبی انجام بدهد هرس کردن محتوا و حذف کلمات زائد است . یعنی اگر 1000 کلمه در مورد موضوعی نوشته اید باید بتوانید آن را تبدیل به 100 کلمه کنید در شرایطی که به مفهوم آن و درک مخاطب لطمه ای نزند و حتی یک تولید کننده محتوای حرفه ای تر فردی است که می تواند از همین 100 کلمه هم فقط یک جمله بیرون بکشد که عصاره کل محتوا باشد .

 

2- در تولید محتوا باید غیر منتظره باشید

یکی از اصول تولید محتوای تاثیرگذار این است که باید دقیقا مخالف انتظار مخاطب پیش برویم و بر خلاف انتظار و منطق مخاطب محتوا تولید کنیم  . مثلا اینکه برای نشان دادن ضرر یک غذای پرچرب و غیر مغذی بخواهیم با تولید محتوای نصیحت وار همراه با چند تحقیق علمی بخواهیم روی عادات غذایی مخاطب تاثیر بگذاریم یک رویایی بیش نیست و اتفاقا با این کار ولع فرد را برای خوردن غذای پر چرب بیشتر میکنید. اما اگر مثلا آن را شبیه سازی کنید با یک قطره سم مهلک مار که در آن واحد می تواند مخاطب را بکشد یا چیزی شبیه به این مخاطب را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهید .

اما علاوه بر غیر منتظره بودن که منجر به هوشیاری و تمرکز مخاطب میشود باید برای اینکه افراد با محتوا همراه شوند اشتیاق و کنجکاوی هم در مخاطب ایجاد کنید . یکی از راه های آن ایجاد شکاف در دانش و اطلاعات افراد است .

آموزش کاربرد نظریه گپ در تولید محتوا

نظریه گپ gap یا شکاف اطلاعاتی در تولید محتوای موثر (3نکته + مثال)

3- در تولید محتوا باید معتبر باشید

زمانی که یک دکتر متخصص در تلویزیون در مورد روش های پیشگیری یک بیماری صحبت میکند به احتمال بیشتری مردم حرف او را قبول میکنند حتی اگر نادرست باشد . بالعکس اگر یک فرد عادی در خصوص آخرین راه های به روز جراحی صحبت کند مردم به احتمال خیلی کم تری به حرف های او اعتماد میکنند حتی اگر کاملا از لحاظ علمی هم درست باشد .

مشخصا منطقی نیست که در مورد محتواهایی که به صورت روزمره تولید می کنیم ، هر روز دنبال یک مرجع صلاحیت دار بگردیم بلکه برای اعتبار بخشیدن به محتوا یا ایده هایمان باید کاری کنیم که مخاطب خودش این ایده یا محتوا را بیازماید و به نتیجه مطلوب برسد . عبارت « به شرط  چاقو » که هندوانه فروش ها از قدیم استفاده میکردند هم دقیقا بر طبق همین اصل است ! مخاطب را واردار کنید که ایده های شما را اجرا کند و نتایجش را ببیند تا به شما ایمان بیاورد !

4-در تولید محتوا ملموس باشید

ملموس صحبت کردن تنها راهی است که می توانیم مطمئن شویم که محتوای ما برای همه مخاطبان مان معنی واحد و مشخصی دارد و همه از آن یک برداشت میکنند. پس برای تولید محتوا حتما به این مورد توجه کنید که محتوا در چهارچوپ قابل درک برای همه مخاطب ها نوشته شود .

آموزش تولید محتوای ملموس

تکنیک پومِلو در تولید محتوا و کپی رایتینگ!

5-در تولید محتوا احساسی باشید

شما باید بتوانید با تویلد محتوا احساسات  مخاطب را قلقلک بدهید . اما باید بدانید که این سخت ترین قسمت تولید محتوا است چون دقیقا باید تشخیص بدهیم که باید روی چه بخش هایی از احساس مخاطب کار کنیم و کدام حس او را تحریک کنیم . و این روزها انقدر مخاطب تحت تاثیر محتواهای زیاد است که کاملا مغزش عایق ورود محتوا شده است و به این راحتی ها نمی توانید احساسات او را تحت تاثیر قرار بدهید .

6-در تولید محتوا داستان بگویید

تحقیقات زیادی نشان میدهند که تمرین ذهنی برای یک موقعیت خاص یا به عبارتی زندگی کردن لحظه به لحظه یک موقعیت به صورت ذهنی و در رویا و خیال می تواند به فرد کمک کند تا در مواجهه با آن موقعیت در حالت واقعی خیلی بهتر عمل کند . بنابراین در تولید محتوا اگر ما داستانی برای مخاطب تعریف میکنیم دقیقا مانند این است که با شبیه سازیِ پرواز، او را آماده پرواز اصلی کرده ایم و ذهن او را آماده پذیرش سریع تر و موثر تر کرده ایم . پس تا جایی که می توانید برای مخاطب مثل شهرزاد قصه گو داستان بگویید .

برای زنده نگه داشتن کسب و کارتان باید تولید محتوا کنید

همه ما می دانیم که این روزها کلید اصلی موفقیت کسب و کارها و به دام انداختن مخاطب در قلاب خودشان فقط و فقط یک عبارت دو حرفی به نام ” محتوای جذاب “است . تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد بر عکس ظاهر ساده اش بسیار کار سخت و وقت گیری است

این روزها انقدر فضای اطراف ما پر از محتوا و در عین حال بی محتوا شده است که اگر هدف ما برندسازی شخصی یا تجاری و یا افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار باشد باید بلد باشیم جوری تولید محتوا کنیم که مخاطب بتواند از بین همه این نویزها صدای ما را بشنود و پیام ما را بگیرد.

یک محتوای مخاطب پسند و جذاب باعث :

  • افزایش ترافیک ارگانیک سایت
  • افزایش فروش سایت
  • تبدیل مشتری به مشتری وفادار
  • و بهبود SEO سئو و رتبه سایت در گوگل

میشود.

و همه اینها یعنی موفقیت در کسب و کار و رسیدن به ثروتی نامحدود .

با تولید محتوای هوشمندانه می توانید در تعامل با مخاطب خودتان باشید ، با او حرف بزنید ، به حرف هایش گوش کنید و خلاصه یک ارتباط دو طرفه و دوستانه با مخاطب برقرار کنید و در نهایت کسب و کار خود را رونق دهید و فروش کسب و کارتان را افزایش دهید.

آموزش راهکارهای افزایش ترافیک سایت

ترافیک سایت بیشتر می خواهید؟دوست دارید دیده شوید و مخاطب بیشتر داشته باشید؟( معرفی 44 راه)


روش های تولید محتوا

 تولید محتوا کار سختی است؟

از خودتان بپرسید چند تجربه مختلف را به علت این که شناختی از آن نداشتید و فکر می کردید سخت است کنار گذاشتید؟

 برای دانستن این که تولید محتوا واقعا چیست باید بدانیم تاثیر تولید محتوا در سئو بعد از خوردن و خوابیدن راحت ترین کاریست که هر کسی  مرد یا زن پیر یا جوان کودک یا بالغ در زندگیش انجام میدهد. از صبح به خیر اول صبح به کسی که دوستش دارید گرفته تا وقتی به فروشنده سوپر مارکت لیست مایحتاجی که لازم دارید را می گویید، از لحظه ای که در سر کار در یک جلسه عادی صحبت میکنید تا زمانی که با دوستتان در کافه در باره مهم ترین مسایل زندگیتان صحبت میکنید همه و همه در حال تولید محتوا هستید.

موافقید؟

پس خیلی هم سخت نیست به شرط این که بدانید تولید محتوا واقعا چیست.

بیایید کمی عمیق تر شویم.

وقتی  اول صبح به کسی که دوستش دارید صبح به خیر می گویید به مخاطب هدفی که او را کاملا میشناسید موضوعی را منتقل میکنید تا حس شما را درک کند. این کار او را وادار به واکنشی میکند که شما انتظار دارید.

این ساده ترین تعریف تولید محتوا بود.

آموزش بهبود مهارت تولید محتوا

کاربرد فلسفه ژاپنی « کایزن » برای بهبود مهارت تولید محتوا

تولید محتوا نکرده اید اگر ….

در تولید محتوا باید هدف پیام مشخص باشد و گرنه تولید محتوا نکرده اید!

اگر بدون این که مخاطب هدفی داشته باشید مطلب مبهمی را بدون انتظار خاصی به کسی بگویید یا بنویسید یا به هر طریقی منتقل کنید، تولید محتوا نکرده اید.

آموزش نحوه شناخت مخاطب

آموزش ساده تولید محتوای پرسونا محور در بازاریابی محتوایی + نمونه اجرا شده

 

در حقیقت هر زمان که مربی فوتبال کنار زمین سوت میزند، مادری بعد از خطای فرزندش انگشتانش را به نشانه تهدید برای فرزندش تکان میدهد، مدیری در محل کار به کارمندش اخم میکند، راننده تاکسی با سر به مسافر اشاره میکند که مسیرشان به هم می خورد همه در حال رساندن پیام هایی تعریف شده به مخاطبان هدفی مشخص هستند.

مثال بالا به خوبی نشان میدهد که تولید محتوا خروجی های مختلف دارد. متن ، صوت، تصویر،  زبان اشاره و…

پس همین جا و یک بار برای همیشه از فکر این که تولید محتوا فقط نوشتن یا تایپ کردن است و بعد از آن همه چیز تمام میشود؛ بیرون بیایید.

چه کار کنیم که پیام ما در تولید محتوا صحیح و سالم به مخاطب برسد ؟

 

تولید محتوای سئو شده و تبدیل محتوا به ثروت

متن فوق یک سناریوی با پایان شاد به سبک فیلم های هالیوودی نیست. اتفاقی است که این روزها – بله حتی در این شرایط سخت امروز- بارها برای کسب  و کارهای نوپا و حتی با سابقه بالا می افتد. همین بازار امروز ایران در بسیاری از ظرفیت هایش مملو است از کسب و کارهای تازه نفسی که با رعایت همه جوانب برندینگ و مارکتینگ نتیجه نمی گیرند و بعد از مدتی افول با برنامه ریزی تولید محتوای بسیار قوی به سرعت پر طرفدار می شوند.

این اشتباهات را هرگز در سایت تان مرتکب نشوید

5 اشتباه مهلک در تولید محتوای پست وبلاگ که ترافیک ، مخاطب ، رتبه بندی در گوگل و کسب در آمد شما را نابود میکند ! ( همراه با آموزش تصویری)

اما شاید هر فردی چه آشنا با فرآیند تولید محتوا و چه نا آشنا ، بپرسد مگر این تولید محتوا چه کار خاصی میتواند برای کسب وکار نوپای ما انجام بدهد که قبل از آن انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات نتوانسته اند؟

  • آیا این موج تولید محتوا که از بلوغ شبکه های اجتماعی در ایران آغاز شده یک تب زودگذر است؟
  • مثلا الان تولید محتوا و کپی رایتینگ و بازاریابی محتوا در بورس است چند سال بعد نیز همچنان روی بورس خواهند ماند؟
  • آیا سرمایه گذاری بر روی تولید محتوا یک مد گذرا نیست؟

پاسخ خیلی از این پرسش ها از نبود اعتماد کافی به فرآیند تولید محتوا و همین طورعدم میل به تغییر در وجود ما سرچشمه می گیرد.

  • آیا حاضرید برای تغییر کسب و کارتان هر کاری انجام بدهید؟
  • آیا به قدرت کلمات واقفید؟
  • آیا آماده تغییر در کسب وکارتان هستید؟

اگر تا اینجای این مقاله را خوانده اید مطمئنم پاسختان به تمامی این پرسش ها مثبت است حتی اگر تردید هایتان با شما باشد.

شاید برای گذر صحیح از این تغییر نیاز به این باشد که فواید تولید محتوا را یک به یک بدانید. بعد با هر کدام از اهدافتان آن ها را مقایسه کنید و نهایتا بر اساس هر کدام از این تغییرات در کسب و کارتان برای آغاز تغییر تصمیم بگیرید.


فواید تولید محتوا

برای تولید محتوای حرفه ای باید چگونه عمل کنیم ؟

1- قدرت در تولید محتوا در ساده نویسی است نه پیچیدگی

در تولید محتوا قرار نیست ما متنی بنویسیم که جایزه نوبل ادبیات بگیریم یا یک کتاب تخصصی برای دانشجویان دکترای یک رشته تخصصی بنویسیم . در تولید محتوا هر چه قدر ساده تر و خودمانی تر بنویسید موفق تر می شوید . هر چه ساده تر یک مطلب حتی پیچیده و تخصصی را به مخاطب ارائه بدهید نشان دهنده این است که شما در تولید محتوا و کپی رایتینگ حرفه ای تر هستید .

و این ساده سازی فقط به معنی استفاده از کلمات پر تکرار و ساده نیست . بلکه باید مفهوم اصلی محتوا  را تا جای ممکن ساده کنید . جوری که مخاطب با یک مرور پیام اصلی شما و محتوا را بگیرد

2- برای موفقیت در تولید محتوا باید یک بانک ایده برای خودتان بسازید

یکی از مهمترین وظایف شما به عنوان یک تولید کننده محتوا این است که یک کلکسیون کاملی از ایمیل ، آگهی تبلیغاتی ، محتوای جذاب و خلاصه هر چیزی که به عنوان یک محتوای عالی و خاص به چشم شما می آید جمع آوری کنید . این بانک ایده می تواند باعث نجات شما از نا امیدی در زمان هایی باشد که حس می کنید هیچ چیزی برای نوشتن و ارائه ندارید و به نوعی مغزتان بلوکه شده است .

اما اگر بخواهید یک کلکسیونر باشید لازم است روزها و ساعت های زیادی را صرف اینکار کنید .

 قطعا پیشنهاد من هم این است که خودتان اینکار را انجام دهید اما اگر وقت و زمان کافی برای جمع آوری نمونه های موفق تولید محتوا و کپی رایتینگ را ندارید ما برای شما اینکار را کرده ایم و در کتاب فرمول های تولید محتوا این ایده ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

الگو برداری کنید

 

چرا باید برای برند خودتان یک سبک تولید محتوا داشته باشید ؟

هر شخصی به هدف خاصی وارد فضای محتوانویسی آنلاین میشود و علاقه و انگیزه هر نویسنده و وبلاگ نویسی قطعا با دیگری متفاوت است .

اما نکته‌ای که خیلی مهم است این است که فرقی نمی‌کند که دوست دارید درباره لوازم آرایش یا روش های لاغری یا کتاب هایی که می خوانید بگویید یا به دنبال راه‌اندازی صفحه‌ای مجازی برای گسترش و مدیریت کسب‌وکار تجاری خود هستید، در هر حال باید بتوانید به سبک نوشتاری ویژه و منحصر به فرد خودتان برسید. سبکی که همجذاب است و هم متعلق به خودِ خودِ شما است.

نه تنها در نوشتن بلکه در تولید هر سبک از محتوا در قالب‌های گوناگون باید به زبانی ویژه خودتان برسید.


سبک تولید محتوا

تولید محتوا و زیپ لباس !

 

منبع : https://writena.com/what-is-content-creation/